Nissan skyline
Nissan Skyline GTR-R 34 skyline vcele sve krase Dnes se podíváme na zoubek mému oblíbenému autu, kterým je Nissan Skylien GTR-R 34. Tato „kára“ je senzační v mnoha ohledech tak sem jdem na něj mrknout. Co skrývá kapota? Pod kapotou dřímá motor s označením RB26DETT, což je nejsilnější motor ve Skylinech. Zkratká znamená toto: RB= Závodní úprava, 26= 2.6 Litru, DE= dvojitá vačka, Elektonické vstřikování paliva, TT= dvojité turbo. Obsah činí 2.6 litru, výkon je 280k při 6800ot./min. (omezení v Japonsku) a točivý moment je 353Nm již při 4400ot/min. Zrychlení z 0–100km/h je za 5.2s. Maximální rychlsot je do 300km/h. Kompresní poměr je 8:5. Pohon zajištujou všechna 4 kola, které mají rozměry 245/40ZR18 a jsou stejné vpředu i vzadu. Převodovka je šestistupňová manuální. Novinkou, která přibyla v označení R34 je multifunkční displej, který je usazen na palubní desce. Monitor ukazuje data o motoru, statistické údaje o vozidle, tlak v turbech. Dále ukazuje teplotu oleje a vody atd. Design? Tomuto skvělému autu, který disponuje výkonem i kroutícím momentem není co vyknout. Vyrábí se 3 nebo 5 dvéřové. Osobně se mi líbí třídvéřová verze, vypadá sportvoněji než „pětidvéřák“. Světlomety zamračeny, a připraveny posvítit na rychlou cestu. Dvojice zadních kulatých světel patří do historie značky Nissan Skyline. Zadní křídlo slouží nejen esteticky, ale vytváří potřebný tlak na zadní nápravu. krasa designu Interiér Ke sportovním autům jako je Nissan Skyline GTR-R34 patří sportovní tvarované sedáky, ovládací tlačítka uspořádány na dosah řidiče a v neposlední řadě multifunkční displej. Do vozu se vejdou čtyři osoby. Sportovní hliněné protiskluzové pedály svědčí o dispozici několika stovek koní pod kapotou. Celý interiér je laděn do černa. Řadící páka společne s ruřní brzou sjou ve středovém panelu nakloněni více k řidiči, pro lepší manipulaci při rychlé jízdě. Osbně si myslím, že tento Nissan Skyline GTR-R34 udělal dojem i na spoustu dalších lidí jako na mě. Dalo by se říct, že dotoho auta jsem v podstatě blázen. Mít potřebné finanční prostředky, tak stojím frontu u dveří, a pokud by se naskytla možnost se svést vtomto japonském elegánu, neváhal bych ani setinu sekundy a už bych seděl a připraven k jízdě. Jelikož žiju v ČR kde tento japonský závodník není na každém rohu, tak po projetí kolem mne by mě zajisté chytil infarkt:). Z různých evropských bazarů je možne koupit Nissana Skylina GTR-R34 již do jednoho miliónu korun, ale zaleží také na označení. Pokud ste ochotni čekat delší dobu a poplatit pár poplatků, je možné si dovézt Skylina i domácího prostředí, tedy Japonska. Z bazarů se dají koupit pod 4 000 000 japonských yenů(jenů) což je v přepočtu cca 625 000 Kč. Motory RB26DETT snesou i výkon přes 1340 hp! což je obrovská rezerva oproti klidným 280 koní. Proto se někteří specializovaní úpravci zabývají jeho úpravou. Nejznámější firmou je asi NISMO, které profesionálně upravilo hned několik Skylinů a prodávala je. Výkon byl 500koní, mělo vylepšeno vše u podvozku. POkud by ste rychle zabrzdili, mohli by ste očekávat přetížení až
2G. Myslím si, že o tomto famózním autě jsem poveděl mnoho a nezbývá mi než se svamí rozloučit. Takže s Pozdravem SpitFireE, teším se na Vás v měsíci listopad. skylline klasika nissan
Komentáře
Přehled komentářů
Lidi přečtěte si podpis autora, psal to jeden a ten samý člověk, jen to hodil na dva weby..
Zloděj?
(Peet, 3. 2. 2011 15:43)
Někde jsem už stejný text četl:
http://www.motoristi.cz/143/nissan-skyline-gtr-r-34/
friend this car
(friend this car, 7. 8. 2010 12:12)
this is car is cccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooollllll and bbbbbbbbeeeeeeeeeessssssssssstttttttt car
friend this car
(friend this car, 7. 8. 2010 12:12)
this is car is cccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooollllll and bbbbbbbbeeeeeeeeeessssssssssstttttttt car
chyba
(Ahes, 25. 11. 2009 10:35)hele mas tam chybu kompresni pomer 8:5 je naprosta kravina ...kompresni pomer u rb26dett je 8,5:1
Mouchy....
(Kraic, 14. 8. 2009 14:02)No vetsinou kdyz si nekdo koupi tohle auto, musi pocitat s tim ze seriovej model bude mit s nejvetsi pravdepodobnosti automat a nahon 4x4. uz jen volant v levo bude neco stat, ale jinak pokud se do toho auta vrazi dalsich 500 tisic, bude opravdu stat za to... par udaju pro lidi s fantazii ... Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a trvalý pohon všech čtyř kol. Řadový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem 2568 cm³, vrtání 86 mm a zdvih 73,7 mm, komprese 8,5, čtyřventil, přeplňování turbodmychadlem, výkon 206 kW (280 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 392 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2665 mm, vnější rozměry 4600x1785x1360 mm, hmotnost 1540 kg, maximální rychlost 250 km/h, zrychlení na stovku za 4,9 s, 0-400 m za 13,1 s.
Komentar
(Danny, 12. 7. 2009 21:18)Taky je to me nejoblibenejsi auto. jsme proste borci protoze tohle je nice auto....:-D
Stroj
(Zdeněk, 12. 5. 2009 17:06)Ne to mooc peknej stroj,ale ja bych raci upravenou Honda NSX....
tvoja sestra
(pavliina:D, 19. 5. 2008 21:13)ach juro ....kedy vyrostnes s tyychto aut atd....??
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Hovno zloděj
(BlondBoss, 9. 6. 2011 17:47)